fbpx


Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, diagnosta

mgr Kamila Ujma



mgr Kamila Ujma




Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, pedagog specjalny, oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.

Zdobyła doświadczenie, pracując z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych w publicznych i niepublicznych placówkach oświatowych i poradniach.

Od 2005 roku prowadzi indywidualną terapię z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi, tj. całościowe zaburzenia rozwoju, spektrum autyzmu, zespół Aspergera, nadpobudliwość psychoruchowa, zespół łamliwego chromosomu X, upośledzenie umysłowe, dysleksja.

Odbyte kursy i szkolenia:

  • Sekwencje i relacje – metody stymulacji lewej półkuli mózgu
  • Interwencja wobec uczniów sięgających po substancje psychoaktywne jako element szkolnego programu profilaktyki
  • Praca z dzieckiem nadpobudliwym
  • Projekt wychowawczo-profilaktyczny Trzy Koła – warsztaty Fundacji Wychowawców i Młodzieży PROM
  • Efektywność programów profilaktycznych, akcji społecznych, mediów, przepisów prawa i postawa ludzi dorosłych na ograniczenie używania substancji psychoaktywnych przez dzieci i młodzież
  • Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie – Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych
  • Trening Zastępowania Agresji TZA, stopień I
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązywaniu TSR – stopień I,
  • Jak radzić sobie z prowokacyjnym zachowaniem uczniów
  • Terapia skoncentrowana na rozwiązywaniu w obliczu lęku
  • Ramowy plan terapii dla poszczególnych dysfunkcji procesów integracji sensorycznej
  • Kontrola posturalna a możliwość funkcjonalne kończyny górnej
  • Trudne zachowania u dzieci z całościowym zaburzeniem rozwoju. Metody poznawczo-behawioralne.
  • Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Elementy diagnozy i terapii dziecka 0-36 m.ż.
  • Dieta sensoryczna Willbarger
  • Praca z uczniem autystycznym w warunkach klasy integracyjnej i nauczania włączającym
  • Terapia integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym
  • Dziecko autystyczne w klasie integracyjnej
  • Ryzyko dysleksji – diagnoza i wczesna interwencja
  • Ruch Rozwijający I stopnia V.Sherborne

Centrum-Terapii-Dziecka-i-Rodziny-Logo-2

Niepubliczna Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna i Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 dzieckowterapii.pl