Ukończyła studia magisterskie w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie oraz licencjackie w zakresie andragogika specjalna. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP w Warszawie spec. pedagogika przedszkolna.
Terapeuta integracji sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.
Posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych
w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Współpracowała z Akademią Pedagogiki Specjalnej w Warszawie w zakresie wdrażania amerykańskich programów rozwijających umiejętności społeczne dzieci w przedszkolach (I Can Problem Solve. Interpersonalny Program Poznawczy oparty na rozwiązywaniu problemów Myrna B. Shure oraz Play Time-Socjal Time, jak organizować pracę grupy, żeby uczyć umiejętności społecznych). Brała udział w pilotażowych programach, których była inicjatorem i koordynatorem w publicznej placówce.
Wiele lat po zakończeniu badań realizowała programy w oddziałach przedszkolnych. Obecnie współpracuje z Polskim Stowarzyszeniem Terapeutów Integracji Sensorycznej biorąc udział w projekcie nad standaryzacją polskiej baterii testów.
Odbyte kursy i szkolenia: